نیک کالا

بخاری های نیک کالا

معرفی شرکت نیک کالا

در پنجاه كيلومتري غرب تهران، در كنار آزاد راه كرج – قزوين كه پايتخت كشور را به مراكز تجاري و صنعتي ايران وصل مي‌كند، مجتمع توليدي صنعتی نيك‌كالا قرار گرفته است. اين مجتمع كه به گلستاني عظيم شباهت دارد، خانه و مأواي يكي از بزرگ‌ترين مراكز صنايع سبك ايران است.
مجموعه‌اي به هم پيوسته‌ که بناهاي آن مراحل مختلف مدیریت توليد، توزيع، خدمات مشتریان، مرکز آموزش و آزمایشگاه آکرودیته اين كانون صنعتي را در بردارد، و يكي از پيشرفته‌ترين سازمان‌هاي توليدي خاورميانه را تشكيل مي‌دهد.
مجتمع توليدي و صنعتي نيك‌كالا كه شايد در بخش خصوصي ايران بي‌رقيب باشد، امروز از نظر كيفيت كالا، روش توزيع و خدمات پس از فروش، سلامت مالي، روابط عالي فيمابين كارگران، كارمندان و مديريت؛ به عنوان مركز توليدي نمونه شناخته شده است.
محصولات اصلی نيك‌كالا، انواع بخاري های گازی، شومينه‌هاي گازي و اجاق گاز است كه از لحاظ كيفيت با بهترين رقباي خارجي خود برابري مي‌كند و با بهایی به مراتب كمتر از قيمت محصولات آنان به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می گردد.

سیستم های گرمایشی شرکت نیک کالا

نیک کالا محصولات فروانی از جمله بخاری ، شومینه ، اجاق گاز صفحه ای و… دارد که در این مقاله قصد معرفی سیستم های گرمایشی با سوخت شهری این برند ایرانی را داریم.سیستم های گرمایشی این شرکت به دودسته شومینه و بخاری تقسیم می شود که ابتدا به معرفی بخاری ها و سپس به شومینه می پردازیم.

بخاری های نیک کالا

زیبا،کوچک،پر حرارت

کارمان را از کوچکترین عضو سیستم های گرمایشی این شرکت یعنی بخاری هوشمند AB7 نیک کالا شروع می کنیم.اگر برای گرم کردن یک فضای کوچک(حدود30) متر به دنبال یک سیستم گرمایشی جمع و جور می گردید قطعا این مدل نیاز شما را برآورده خواهد کرد.

این بخاری زیبا در ایران برای اولین بار طراحی و ساخته شده است وبه دلیل خاص و زیبا بودن ،لقب طرح برتر را از فرهنگستان هنرگرفته است.یکی از مزیت های این بخاری که هوشمند بودن آن رایاد آورمی شود قابلیت نصب آن بر دیوار می باشد.

بخاری هوشمند AB7 نیک کالا

بخاری هوشمند AB7 نیک کالا

برخلاف بقیه مدل ها ،بخاریAB7 نیک کالا قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد.که برای صرفه جویی در فضا برای آپارتمان های کوچک قابلیت بسیار ویژه ای می باشد.بخاری هوشمند در سه رنگ آلبالویی ، کرم و مشکی توسط نیک کالا در حال تولید می باشد که رنگ مشکی آن فراوانی بیشتری نسبت به دو رنگ ذکر شده دارد.

برای اطلاع از قیمت و مشخصات این کالا کافی است بر روی بخاری هوشمند AB7 نیک کالا کلیک کنید و این محصول با کیفیت را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

بخاری گاز سوز مرجان MN-12

بخاری مرجان 12000 با طراحی ساده در سه رنگ زیتونی، مشکی و کرم تولید شده است.لازم به ذکر است که این مدل بخاری در سه طرح ساده ،الماسه و ترموستاتیک ارائه شده است.بخاری مرجان را میتوانید از اینجا خرید نمایید.

بخاری مرجان

بخاری مرجان

بخاری مرجان الماسه

 

بخاری سرامیکی نیک کالا

بلافاصله سراغ مدل بعدی یعنی بخاری 14000 نیک کالا میرویم.همانگونه که در جدول مشخصات نیز اشاره شده است تمامی بخاری های نیک کالا از مدل مرجان به بعد از نظر حرارتی تفاوت چندانی ندارند.تنها طراحی بدنه جلویی بخاری ها با یکدیگر متفاوتند و این انتخاب بیشتری را به مشتری می دهد تا از میان حدود 10 طرح در بخاری های موجود هر کدام به سلیقه او نزدیک تر است را انتخاب نماید.مدل سرامیکی با طرح شبکه ، شبکه تداعی کننده بخاری های قدیمی می باشد.مربع ها به صورتی طراحی شده اند که نمای سه بعدی خاصی به این بخاری بخشیده است.برای خرید این بخاری خاص از اینجا شروع کنید

 

بخاری سرامیکی نیک کالا

بخاری کیوان نیک کالا

بخاری کیوان یا همان مدل 16000 نیک کالا از نظر طراحی ترکیبی از مدل مرجان و سرامیکی می باشد.قسمت بالایی بخاری تقریبا حالت شبکه ،شبکه دارد که از بخاری سرامیکی گرفته شده است. و قسمت شیشه و بدنه تقریبا مشابه مدل مرجان می باشد.این بخاری نسبت به سایر مدل ها از فراوانی کمتری برخوردار است.ولی اگر شما به این مدل علاقه مند شده اید باید این مژده را به شما بدهیم که فروشگاه خدابرکت تعداد محدودی از این مدل را نیز فراهم نموده است تا بتواند تمامی سلیقه ها را به خود جذب کند.به راحتی میتوانید از مشخصات و قیمت این بخاری کمیاب از اینجا اطلاع پیدا کنید.

بخاری کیوان نیک کالا

بخاری آفتاب نیک کالا

تنها دو مدل دیگر از محصولات نیک کالا معرفی نشده است که در این سطور ابتدا به معرفی مدل 18000 یا همان آفتاب می پردازیم و پس از آن به مدل مهتاب یا 20000 نیک کالا خواهیم پداخت.بخاری آفتاب AF18 تقریبا شبیه به مدل ناهید نیک کالا می باشد با این تفاوت که از نظر وزنی حدود 7 کیلوگرم از بخاری ناهید رفلکسی یا مدل 15000 این برند سنگین تر می باشد.اگر از نظر ابعاد و وزن با مشکلی روبرو نیستید میتوانید این بخاری را از این قسمت خریداری بفرمایید.

بخاری آفتاب نیک کالا

بخاری مهتاب نیک کالا

 این مقاله را معرفی بزرگترین بخاری نیک کالا یعنی 20000 یا همان مدل مهتاب به پایان می رسانیم.میتوان ادعا کرد که ظاهر این بخاری شبیه به هیچ یک از مدل های معرفی شده بالا نیست.قسمت بالایی از 6 مستطیل نسبتا بزرگ تشکیل شده است و قسمت شیشه و جلویی بخاری نیز بسیار ساده و بدون هیچ گونه نقش و نگاری بر روی شیشه طراحی شده است.نیک کالا در تولیدات 1400 خود در دو مدل مرجان و مهتاب از بخاری های خود اقدام به نصب شیر ترموستاتیک نموده است .این امکانی که به این بخاری ها اضافه شده است باعث شده که قیمت تمام شده این دو مدل نسبت به مدل ساده تفاوت حدود 200 هزار تومانی پیدا کند که در ادامه با توضیح این تکنولوژی متوجه خواهید شد که ارزش پرداخت این تفاوت قیمت بسیار بیشتر از 200 هزارتومان می باشد.

بخاری مهتاب ترموستاتیک

شیر ترموستاتیک چیست؟

همانگونه که تا به حال اسم ترموستات به گوش شما بارها خورده است و با کارکرد آن آشنایی دارید باید به شما بگویم که اینجا نیز تنها نحوه استفاده از این وسیله تغییر کرده است ولی کارکرد آن همان است.ترموستات وظیفه کنترل دمای معین را در وسایل گرمایشی گازی و برقی را دارد.نیک کالا در تولیدات جدید خود در دو مدلی که بالاتر اشاره شد از این وسیله استفاده نموده است.حال نحوه کارکرد این وسیله را برای شما توضیح می دهیم.

تمامی بخاری های دارای یک سوییچ کنترل درجه حرارت مدرج هستند.بخاری های ترموستاتیک تنها از یک میله بسیار باریک در کنار این شیر ها برخوردار می باشند که مصرف گاز شما را به شدت کم خواهد نمود.

صرفه جویی در مصرف انرژی از راه های زیادی صورت می گیرد که می توان عایق سازی محیط، استفاده از پنجره های دو جداره ، پوشیدن لباس های ضخیم ،استفاده از کنترل کننده دماو… اشاره نمود.در این جا ما در نظر داریم که خواننده این مقاله به جزمورد آخر تمامی موارد را رعایت کرده است و به دنبال مسیر جدیدی برای صرفه جویی بیشتر می باشد.

استفاده از ترموستات دقیقا همان مسیری است که شما در پی آن هستید.سوییچ تعبیه شده در بخاری یا به اصطلاح عامیانه درجه ، با ترموستات هماهنگ و تنظیم می شود.به صورتی که شما یک درجه ای را انتخاب می نمایید و بنا بر آن درجه دمایی بر روی ترموستات ست شده است .پس از رسیدن فضای اطراف بخاری به آن دما شعله بخاری قطع شده و اتوماتیک بر روی شمع تثبیت می شود.پس از آن که مجدد دمای محیط از دمای در نظر گرفته شده پایین تر بیاید ترموستات به بخاری دستور می دهد تا مجدد شعله را روشن نماید تا دمای محیط به دمای در نظر گرفته شده باز گردد.

به وضوح مشخص است که در طول شبانه روز مقدار زیادی از گازی که بدون توجه مصرف می شود توسط ترموستات صرفه جویی می شود.با توجه به هزینه های سرسام آور قبض های گاز، استفاده از این نوع بخاری به علاقه مندان محیط زیست و همچنین افرادی که در مصارف روزانه خود به دنبال کاهش هزینه های جاریشان می باشند توصیه می شود.

اگر تصمیم به خرید بخاری های مجهز به شیر ترموستاتیک نیک کالا گرفته اید می توانید مدل مرجان و مهتاب این بخاری را انتخاب نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *